nyomkövetés

Merre jár a feladott csomag?

  • Ha csomagot adott fel, vagy csomagot vár, az online nyomkövetéssel a posta.hu oldalon vagy mobil applikációnkon keresztül tájékozódhat, hogy merre jár a küldeménye.
  • A csomag feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről szóló adatok megtekintéséhez csak a feladott csomag azonosítószámát (az első 13 karaktert) kell beírni.
  • A szolgáltatás ingyenes.

Hol érdeklődhetek a küldeményem után, ha külföldről rendeltem?

Amennyiben a küldeményt a külföldi felvevő szervezet/posta a Magyar Posta részére továbbította és könyveltként adták fel, valamint ha az azonosító számát is ismeri, központi ügyfélszolgálatunk munkatársai a számítógépes nyilvántartás alapján tájékoztatást tudnak adni, hogy az adott küldemény a Magyar Posta kezelésébe beérkezett-e. Az ügyfélszolgálat elérhetősége: 06-1-767-8282, e-mail címe: ugyfelszolgalat@posta.hu.Küldeményeinek sorsáról a posta.hu oldalon található Nyomkövetés címen vagy mobil applikációnkon informálódhat.