CSOMAGAUTOMATA
0-24 átvétel
Bankkártyás fizetés
Forgalmas helyeken országszerte
A legmodernebb csomagátvételi mód
Bankautomaták, jegyautomaták, csokiautomaták... a világ egyre kényelmesebbé válik.
2014-ben a Magyar Posta egy új megoldással járult hozzá ehhez!
Az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein korszerű csomagautomatákat helyeztünk ki.
A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű
rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik.
A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris
hozzáférünk rendelésünkhöz.
Ezenkívül napi 24 órában állnak rendelkezésünkre.
Nem kérdés – ez a jövő, és hazánkban is rohamosan el fog terjedni a Csomagautomaták használata.
Keresse a legmodernebb átvételi módot kedvenc webáruházaiban!
Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek.
Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken találja, amerre egyébként is jár.
Nézze meg a térképen, hogy Önnek melyik esik útba!
Egyszerűen és gyorsan átveheti, amit rendelt, és néhány gombnyomással hozzáférhet csomagjához.
Nézze meg, hogyan működik!
Az automata diszkrét megoldást kínál: nem kell munkahelyére vagy otthonra rendelnie.
A Csomagautomaták egy érintőképernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával érhető el a csomag..
Webáruházi vásárlásnál válassza a Csomagautomata szállítási módot! Hogy melyik webáruházaknál tudja már biztosan elérni ezt a csomagátvételi módot? Kattintson a HONNAN menüpontra!
A címzettet SMS-ben és e-mailben értesítjük arról, hogy megérkezett a csomagja és megküldjük az átvételi kódját. Az automata érintőképernyőjén megadja a telefonszámát és a kapott átvételi kódot, és már ki is nyitja az automata a megrendelt küldeményt tartalmazó rekeszt. Ha csomagját árufizetéssel (utánvételesen) rendelte, az automata bankkártya terminálján tudja rendezni az áru összegét. A rekesz a sikeres bankkártyás fizetés után kinyílik..
Az automatákat bárki használhatja, egyéni ügyfelek és vállalkozások egyaránt. Szerződéses csomagfeladók a személyes értékesítőjüktől kaphatnak további információt.
A térképet itt találja.
A világ számos országában működik már csomagautomata-hálózat, népszerűségük és számuk folyamatosan növekszik. Németországban például már 2500 automata érhető el.
Ha a webáruház összekészíti a megrendelt árucikkeket és a csomagot átadja a postának szállításra, a csomag a feladás napját követő munkanapon megérkezik a Csomagautomatába, melynek érkezéséről elektronikus értesítést (e-mail és/vagy sms) küldünk.
A csomagok biztonságát mechanikus és elektronikus biztonsági elemek is védik, a rekeszek beázásbiztosak (de érdemes figyelembe venni, hogy nem hűtöttek, és nem fűtöttek). Az automaták kültériek, forgalmas helyeken állnak. A biztonságos csomagátvételt kamerás megfigyelőrendszer és automatikus működésű megvilágítás garantálja.
A Csomagautomaták saját megvilágítása jól láthatóvá teszi az automata környezetét. Emellett – az ATM-ekhez hasonlóan – a küldemények átvétele során videófelvétel készül, ami indokolt esetben felhasználásra kerülhet.
Naponta kétszer kerül rá sor.
Ha a délelőtti feltöltéskor nem is fér be a küldemény az automatába, a délutáni felkereséskor már valószínűleg lesz megfelelő felszabadult rekesz. Ha mégsem, akkor telefonon egyeztetünk Önnel, hogy milyen más kézbesítési mód áll rendelkezésre. Választható megoldások: következő napi automatás kézbesítés, másik automatába való elhelyezés vagy postai letét, PostaPonti kézbesítés.
Nem, minden rekesz csak egy csomagot tartalmazhat.
Csomagautomatára MPL Üzleti csomag címezhető. MPL Üzleti csomag automatára történő feladása címiraton a címzett és az automata címének feltüntetésével kezdeményezhető. Az automaták címeit itt találja. A címzett értesítéséhez e-mail cím és SMS fogadására alkalmas telefonszám megadása szükséges. Ügyeljen a címzett adatainak pontos megadására! Nemcsak automatáinkon keresztül, hanem postáinkon is van lehetősége csomagot feladni csomagutomatára.
Jelenleg ez a szolgáltatás nem elérhető az automatára címzett csomagok esetében.
Igen, van rá lehetőség.
Az automatán keresztüli feladáshoz online címiratot kell készíteni weboldalunkon (
ITT).
A regisztrációmentes címiratkitöltés után egy 8 jegyű feladási kódot és egy QR-kódot kap e-mailben. A 8 jegyű kód megadását, vagy a kapott QR-kód vonalkód-olvasóval történő szkennelését követően az automata kinyomtatja az öntapadós címiratot. Ezt ragassza fel a csomagjára, majd a címirat vonalkódját olvastassa le az automatával. A képernyőn megjelenő rekeszek közül érintéssel választhatja ki az Önnek megfelelőt.
A feladás díját bankkártyával fizetheti ki, a kiválasztott rekesz a fizetést követően nyílik és a csomag máris elhelyezhető
a rekeszben.
Minden rendben volt? Nyomjon rá a „Sikerült” gombra, és már nyomtatja is az automata a feladási bizonylatot.
A címiratkitöltő program a posta.hu weboldalon is elérhető, de az alábbi linkről közvetlenül indítható: https://webcik.posta.hu/bejelentkezes.aspx
Nem, a csomagokat külön rekeszekbe szükséges helyezni.
Ha 1 munkanapos időgaranciát választott és délután 2 óráig bekerül csomagja az automatába, a következő munkanapon biztosan megkapja a címzett.
A címiraton szereplő feladási díjat az automatánál rendezheti, bankkártyával. A díj megfizetése vásárlásnak minősül.
Ez a helyzet nem fordulhat elő, ha az e-mailben kapott feladási kódot megadta és a címirat vonalkódját beolvastatta vagy begépelte az automatánál, majd sikeresen kifizette a feladás díját. Ha mégis ilyen problémába ütközik, nyomja meg a sikertelen feladás jelzést. Majd ezt követően kérjük keresse meg telefonos ügyfélszolgálatunkat - mivel ez a hibaüzenet az automata műszaki hibájára is utalhat.
Az automata feladási bizonylatot nyomtat, számlát nem. Ha fontos, hogy a fizetéskor számla készüljön a feladásról, a csomagot a postákon érdemes feladnia.
Igen. Ebben az esetben a csomagot legkorábban másnap veheti át a címzett az automatából.
Az automatákat a nap folyamán többször ürítik, így ez nem fordulhat elő. Ha véletlenül mégis ilyen helyzettel találkozna, a feladást későbbi időpontban érdemes megpróbálnia.
Ha egyéb kérdése adódna, ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget Önnek! Az automatánál jelezheti kérdését a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével. Ha telefonon szeretne kérdezni, hívja a 06-1-421-7282-es telefonszámot.
Bármilyen olyan tárgyat/árucikket, amelynek feladását törvény vagy a posta általános szerződési feltételei nem tiltják, és melynek méretei a becsomagolást követően sem haladják meg az 50x31x35 cm-t és a 20 kg-ot. Az áru értéke és az árufizetés (utánvétel) összege maximum 200.000 Ft lehet.
Sajnos nem. A Csomagautomata rekeszméretei adottak, hiába rövidebb két oldal is a maximum értékektől, 40 cm-es oldalmérete
miatt ez a csomag nem férne be az automata rekeszébe.
Javasoljuk, hogy válassza a hasonlóan rugalmas PostaPonti vagy postai csomagkézbesítést! További részletek itt:
www.postapont.hu
A küldeményazonosító első 13 karakterének megadásával a Nyomkövetés szolgáltatásunk segítségével, illetve mobil applikációnkon keresztül tájékozódhat a küldeménye életútjáról.
Jelenleg az automatára feladható csomagok értéke nem haladhatja meg a 200.000 Ft-ot, de lehetősége van PostaPontra kérni megrendelését.
Igen, a Csomagautomatára rendelt áru díját átvételkor kártyával tudja rendezni az automatánál.
SMS-ben és e-mailben küldünk Önnek értesítőt, amely tartalmazza az egyedi átvételi kódot is. (Ezt ne ossza meg senkivel!)
A csomag kivételéhez mindössze az SMS-ben és e-mailben kapott átvételi kód és a mobiltelefonszám megadására van szükség az automata érintőképernyőjén. Csak egy pillanat az egész! Ha az áru összegét nem rendezte korábban és csomagját árufizetéssel (utánvételesen) rendelte, a csomagot tartalmazó rekesz a sikeres kártyás fizetés után nyílik ki!
A kódot csak a címzett részére küldi el a posta, amennyiben ezt és a hozzá tartozó telefonszámát más személy tudomására hozza, természetesen igen (a működési elv az ATM-hez hasonló).
Rendelésnél lehetőség van könnyített hozzáférésű rekesz igénylésére. Ilyenkor a csomagok 130 cm alatti rekeszekből vehetők át.
A csomagokat 2 munkanapig tároljuk az automatában.
Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud érte menni, újabb SMS-ben elküldjük, hogy a csomagot hol veheti át a webshop által
előzetesen megadott 5 vagy 10 napos őrzési időn belül.
Az automata használata nagyon egyszerű. Forgalmas, jól megközelíthető helyeken telepítettük őket. Ha az átvétel során probléma adódik, ügyfélszolgálatunk készséggel áll ügyfeleink rendelkezésére.
Nem, a telefonszám és az azonosító kód megadása után kinyílik az automata rekesze.
Megrendeléskor mindenképpen jelezze a webáruháznak, hogy könnyített elérésű rekeszbe küldje majd a csomagot!
Az automaták pontos helyét táblázatos listánk tartalmazza, megtekintéséhez kattintson ide!
Csomagját átveheti a postán, MOL kutakon, Coop üzletekben vagy további átvételi helyeinken is, ha a webáruház oldalán megrendeléskor a PostaPonti csomagátvételt választja!
Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud a csomagjáért menni, újabb SMS-ben elküldjük, hogy melyik közeli postán és meddig veheti át rendelését. Az átvételre 5 vagy 10 munkanapja van, aszerint, hogy feladáskor a webshop milyen őrzési időt választott a csomaghoz.
Nincs tárolási díj, csomagját további díjfizetés nélkül veheti át a közeli postán.
Kérjük ellenőrizze, hogy az alábbi adatokat megadta-e:
Nem feltétlenül. Az automatákat a kézbesítők naponta két alkalommal keresik fel. Elképzelhető, hogy a délutáni feltöltéskor kerül csomagja az automatába.
Az értesítést a feladáskor kapott e-mail címre és telefonszámra küldjük. Az értesítés hiányának oka a megadott adatok pontatlansága lehet. Kérjük, ellenőrizze, hogy megfelelőek-e a megadott adatok! Ha ez történt, és Ön rendszeresen vásárol a megadott webáruházból, érdemes a regisztrációnál megadott adatait is javítani, így megelőzheti a későbbi problémákat.
Ha hibás automatával találkozik, jelezze ügyfélszolgálatunknak a 06-1-421-7282-es telefonszámon!
Ha SMS-t kapott a csomagja érkezéséről és az automatánál az adatokat zöld pipával jóváhagyta, ez a helyzet nem fordulhat elő. Ha mégis, jelezze a problémát az ügyfélszolgálat felé a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével!
Ha ilyen előfordul és a csomag adatai (azonosító, címzett, feladó) egyébként helyesek, a problémát a feladó (webshop) felé kell jeleznie!
Ha egyéb kérdése adódna, ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget Önnek! Az automatánál jelezheti kérdését a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével. Ha telefonon szeretne kérdezni, hívja a 06-1-421-7282-es telefonszámot.