CSOMAGAUTOMATA
0-24 átvétel
Bankkártyás fizetés
Forgalmas helyeken országszerte
A legmodernebb csomagátvételi mód
Bankautomaták, jegyautomaták, csokiautomaták... a világ egyre kényelmesebbé válik.
2014-ben a Magyar Posta egy új megoldással járult hozzá ehhez!
Az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein korszerű csomagautomatákat helyeztünk ki.
A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű
rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik.
A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris
hozzáférünk rendelésünkhöz.
Ezenkívül napi 24 órában állnak rendelkezésünkre.
Nem kérdés – ez a jövő, és hazánkban is rohamosan el fog terjedni a Csomagautomaták használata.
Keresse a legmodernebb átvételi módot kedvenc webáruházaiban!
Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek.
Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken találja, amerre egyébként is jár.
Nézze meg a térképen, hogy Önnek melyik esik útba!
Egyszerűen és gyorsan átveheti, amit rendelt, és néhány gombnyomással hozzáférhet csomagjához.
Nézze meg, hogyan működik!
Az automata diszkrét megoldást kínál: nem kell munkahelyére vagy otthonra rendelnie.
2014 tavaszától az országszerte kihelyezett Csomagautomatákból is átveheti webes rendelését néhány gombnyomással, kényelmesen. A rendelés során kiválaszthatja, melyik automatába szállítsuk ki a csomagot.
Webáruházi vásárlásnál válassza a Csomagautomata szállítási módot! Hogy melyik webáruházaknál tudja már biztosan elérni ezt a csomagátvételi módot? Kattintson a HONNAN menüpontra!
SMS-ben és e-mailben értesítjük arról, hogy megérkezett a csomagja és megküldjük az átvételi kódját. Az automata érintőképernyőjén megadja a kapott kódot és telefonszámát, és már ki is nyitotta a megrendelését tartalmazó rekeszt. Ha csomagját árufizetéssel (utánvételesen) adta fel, az automata bankkártyaterminálján tudja rendezni az áru összegét. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik.
Az automatákat bárki használhatja, egyéni ügyfelek és vállalkozások egyaránt. Szerződéses csomagfeladók a személyes értékesítőjüktől kaphatnak további információt.
A térképet itt találja.
A világ számos országában működik már csomagautomata-hálózat, népszerűségük és számuk folyamatosan növekszik. Németországban például már 2500 automata érhető el.
Ha a webáruház összekészíti a megrendelt árucikkeket és a csomagot átadja a postának szállításra, a csomag a feladás napját követő 2. munkanapon (ha a webáruház 1 munkanapos szállítási időt jelölt meg, akkor a feladást követő munkanapon) megérkezik a Csomagautomatába, melyről elektronikus értesítést küldünk.
A csomagok biztonságát mechanikus és elektronikus biztonsági elemek is védik, a rekeszek beázásbiztosak (de érdemes figyelembe venni, hogy nem hűtöttek, és nem fűtöttek). Az automaták kültériek, forgalmas helyeken állnak. A biztonságos csomagátvételt kamerás megfigyelőrendszer és automatikus működésű megvilágítás garantálja.
A Csomagautomaták saját megvilágítása jól láthatóvá teszi az automata környezetét. Emellett – az ATM-ekhez hasonlóan – a küldemények átvétele során videófelvétel készül, ami indokolt esetben felhasználásra kerülhet.
Naponta kétszer kerül rá sor.
Ha a reggeli feltöltéskor nem is fér be a küldemény az automatába, a délutáni felkereséskor már valószínűleg lesz felszabadult rekesz. Ha mégsem, akkor telefonon egyeztetünk Önnel, hogy milyen más kézbesítési mód áll rendelkezésre. Választható megoldások: következő napi automatás kézbesítés; házhoz kézbesítés (ami történhet a munkahelyre is) vagy PostaPonti kézbesítés.
Nem, minden rekesz csak egy csomagot tartalmazhat.
Csomagautomatára MPL Üzleti csomag címezhető. MPL Üzleti csomag automatára történő feladása címiraton a címzett és az automata címének feltüntetésével kezdeményezhető. Az automaták címeit itt találja. A címzett értesítéséhez e-mail cím és SMS fogadására alkalmas telefonszám megadása szükséges. Ügyeljen a címzett adatainak pontos megadására! Nemcsak automatáinkon keresztül, hanem postáinkon is van lehetősége csomagot feladni csomagutomatára.
Jelenleg ez a szolgáltatás nem elérhető az automatára címzett csomagok esetében.
Igen, van rá lehetőség.
Az automatán keresztüli feladáshoz online címiratot kell készíteni weboldalunkon (
ITT).
A regisztrációmentes címiratkitöltés után egy 8 jegyű feladási kódot és egy QR-kódot kap e-mailben. A 8 jegyű kód megadását, vagy a kapott QR-kód vonalkód-olvasóval történő szkennelését követően az automata kinyomtatja az öntapadós címiratot. Ezt ragassza fel a csomagjára, majd a címirat vonalkódját olvastassa le az automatával. A képernyőn megjelenő rekeszek közül érintéssel választhatja ki az Önnek megfelelőt.
A feladás díját bankkártyával fizetheti ki, a kiválasztott rekesz a fizetést követően nyílik és a csomag máris elhelyezhető
a rekeszben.
Minden rendben volt? Nyomjon rá a „Sikerült” gombra, és már nyomtatja is az automata a feladási bizonylatot.
A címiratkitöltő program a posta.hu weboldalon is elérhető, de az alábbi linkről közvetlenül indítható: https://webcik.posta.hu/bejelentkezes.aspx
Nem, a csomagokat külön rekeszekbe szükséges helyezni.
Ha 1 munkanapos időgaranciát választott és délután 2 óráig bekerül csomagja az automatába, a következő munkanapon biztosan megkapja a címzett.
A címiraton szereplő feladási díjat az automatánál rendezheti, bankkártyával. A díj megfizetése vásárlásnak minősül.
Ez a helyzet nem fordulhat elő, ha az e-mailben kapott feladási kódot megadta és a címirat vonalkódját beolvastatta az automatánál, majd kifizette a feladás díját. Ha mégis, a problémát az ügyfélszolgálat felé kell jelezni, a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével, vagy ha kényelmesebb telefonálni, hívja munkatársainkat a 06-1-421-7282-es számon, amely 0-24 elérhető!
Az automata feladási bizonylatot nyomtat, számlát nem. Ha fontos, hogy a fizetéskor számla készüljön a feladásról, a csomagot a postákon érdemes feladnia.
Igen. Ebben az esetben a csomagot legkorábban másnap veheti át a címzett az automatából.
Az automatákat a nap folyamán többször ürítik, így ez nem fordulhat elő. Ha véletlenül mégis ilyen helyzettel találkozna, a feladást későbbi időpontban érdemes megpróbálnia.
Ha egyéb kérdése adódna, 0-24 órás ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget Önnek!
Az automatánál jelezheti kérdését a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével. Ha telefonon szeretne kérdezni,
hívja a 06-1-421-7282-es telefonszámot.
Bármilyen olyan tárgyat/árucikket, amelynek feladását törvény vagy a posta általános szerződési feltételei nem tiltják, és melynek méretei a becsomagolást követően sem haladják meg az 50x31x35 cm-t és a 20 kg-ot. Az áru értéke és az árufizetés (utánvétel) összege maximum 200.000 Ft lehet.
Sajnos nem. A Csomagautomata rekeszméretei adottak, hiába rövidebb két oldal is a maximum értékektől, 40 cm-es oldalmérete
miatt ez a csomag nem férne be az automata rekeszébe.
Javasoljuk, hogy válassza a hasonlóan rugalmas MOL PostaPonti vagy postai csomagátvételt! További részletek itt:
www.postapont.hu
A csomag útja a ragszám megadásával követhető nyomon a honlapunkon.
Jelenleg az automatára feladható csomagok értéke nem haladhatja meg a 200.000 Ft-ot, de lehetősége van PostaPontra kérni megrendelését.
Igen, a Csomagautomatára rendelt áru díját átvételkor kártyával tudja rendezni az automatánál.
SMS-ben és e-mailben küldünk Önnek értesítőt, amely tartalmazza az egyedi átvételi kódot is. (Ezt ne ossza meg senkivel!)
A csomag kivételéhez mindössze az SMS-ben és e-mailben kapott kód és a telefonszám megadására van szükség az automata érintőképernyőjén. Csak egy pillanat az egész! Ha az áru összegét nem rendezte korábban és csomagját árufizetéssel (utánvételesen) adta fel, rekesze a kártyás fizetés után nyílik!
A kódot csak a címzett részére küldi el a posta, amennyiben ezt és a hozzá tartozó telefonszámát más személy tudomására hozza, természetesen igen (a működési elv az ATM-hez hasonló).
Rendelésnél lehetőség van könnyített hozzáférésű rekesz igénylésére. Ilyenkor a csomagok 130 cm alatti rekeszekből vehetők át.
A csomagokat 2 munkanapig tároljuk az automatában.
Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud érte menni, újabb SMS-ben elküldjük, hogy a csomagot hol veheti át a webshop által
előzetesen megadott 5 vagy 10 napos őrzési időn belül.
Az automata használata nagyon egyszerű. Forgalmas, jól megközelíthető helyeken telepítettük őket. Ha az átvétel során probléma adódik, ügyfélszolgálatunk készséggel áll ügyfeleink rendelkezésére.
Nem, a telefonszám és az azonosító kód megadása után kinyílik az automata rekesze.
Megrendeléskor mindenképpen jelezze a webáruháznak, hogy könnyített elérésű rekeszbe küldje majd a csomagot!
Az automaták pontos helyét táblázatos listánk tartalmazza, megtekintéséhez kattintson ide!
Csomagját átveheti MOL kutakon vagy postán is, ha a webáruház oldalán megrendeléskor a PostaPonti csomagátvételt választja!
Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud a csomagjáért menni, újabb SMS-ben elküldjük, hogy melyik közeli postán és meddig veheti át rendelését. Az átvételre 5 vagy 10 munkanapja van, aszerint, hogy feladáskor a webshop milyen őrzési időt választott a csomaghoz.
Nincs tárolási díj, csomagját további díjfizetés nélkül veheti át a közeli postán.
Kérjük ellenőrizze, hogy az alábbi adatokat megadta-e:
Nem feltétlenül. Az automatákat a kézbesítők naponta két alkalommal keresik fel. Elképzelhető, hogy a délutáni feltöltéskor kerül csomagja az automatába.
Az értesítést a feladáskor kapott e-mail címre és telefonszámra küldjük. Az értesítés hiányának oka a megadott adatok pontatlansága lehet. Kérjük, ellenőrizze, hogy megfelelőek-e a megadott adatok! Ha ez történt, és Ön rendszeresen vásárol a megadott webáruházból, érdemes a regisztrációnál megadott adatait is javítani, így megelőzheti a későbbi problémákat.
Ha hibás automatával találkozik, jelezze ügyfélszolgálatunknak a 06-1-421-7282-es telefonszámon, amely 0-24 elérhető!
Ha SMS-t kapott a csomagja érkezéséről és az automatánál az adatokat zöld pipával jóváhagyta, ez a helyzet nem fordulhat elő. Ha mégis, jelezze a problémát az ügyfélszolgálat felé a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével!
Ha ilyen előfordul és a csomag adatai (azonosító, címzett, feladó) egyébként helyesek, a problémát a feladó (webshop) felé kell jeleznie!
Ha egyéb problémája adódna, 0-24 órás ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére!
Az automatánál jelezheti kérdését a képernyőn található ’Segítség’ menüpont érintésével. Ha telefonon szeretne kérdezni,
hívja a 06-1-421-7282-es telefonszámot!