Telekom-számlabefizetés

Lehetősége van befizetni mobil és otthoni számláit abban az esetben is, ha nem rendelkezik csekkel, vagy már fennálló késedelmes fizetés miatt fontos az azonnali számlakiegyenlítés. Készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséget egyaránt biztosítunk.

A befizetés során az alábbiak kiegyenlítésére van lehetőség:

  • havi számla mobiltelefon-számla
  • telefon-, notebook-, táblagépkészülék törlesztőrészlet
  • vezetékestelefon-számla
  • internetszámla
  • TV-készülék törlesztőrészlet

A befizetések a postákra kiterjesztett online Telekom ügykezelői felületen keresztül valósulnak meg, így a tranzakciók a Telekom rendszerében azonnal megjelennek. A szolgáltatás 147 postán érhető el, és több munkaállomás bevonásával valósul meg. Az időpontfoglalással rendelkező posták esetében foglaljon időpontot a szolgáltatás igénybevételéhez! Az ügyfélhívóval nem rendelkező postákon, vagy ahol az ügyfélhívó nincs bevonva szolgáltatási körbe, tájékoztató jelöli az ezen célra kijelölt munkapultokat.

(SOHO-s készülékek törlesztőrészleteit, villanyszámlákat és az online pénztárgép törlesztőrészletéhez tartozó számlák befizetésére nincs lehetőség.)

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatás

Paragrafus ikon

Kapcsolódó tájékoztató