hazhozkezb_promo

HÁZNÁL TÖRTÉNŐ CSOMAGKÉZBESÍTÉS

Vegye át küldeményét ott, ahol szeretné!

  • Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség.
  • Fizethet bankkártyával (kártyás vásárlási tranzakció), vagy készpénzzel.
  • A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére.
  • Országos lefedettség.
  • Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag és MPL Netcsomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.
  • Első sikertelen kézbesítést követően (MPL Üzleti csomag és MPL Netcsomag esetén) a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.
  • Szombati és délutáni kézbesítés igénybevételének lehetősége a kijelölt településeken.
  • MPL Üzleti csomag esetén a házhoz kézbesített küldemények maximális tömege 40 kg, MPL Netcsomag és MPL Postacsomagnál maximum 20 kg lehet.

Bankkártyával történő fizetés előnyei

  • Kényelmes és biztonságos fizetési mód.
  • A Posta a kártyás vásárlásért díjat nem számít fel. A kártyabirtokost legfeljebb a számlavezetője által felszámított esetleges díjak és költségek terhelik. Nagyobb összegű árufizetési összeg kifizetéséhez nem szükséges készpénzt magánál tartania.
  • Országosan elérhető.

Ki jogosult a csomag átvételére?

A csomagon címzettként megnevezett, aki személyazonosságát fényképes személyazonosító okmánnyal igazolhatja. Az átvevő lehet meghatalmazott is, de ehhez meghatalmazás szükséges, továbbá lehet helyettes átvevő, aki a címzett 14. életévét betöltött, a Ptk. szerinti hozzátartozója, vagy amennyiben a feladó megjelölte az alkalmi átvevő lehetőségét, abban az esetben a címzett közvetlen szomszédja. A címzett a helyettes átvevő lehetőségét írásban megtilthatja.

Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre. Észrevételemet hol tudom jelezni? Kapok kártérítést?

Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.

Hol érdeklődhetek csomagom után?

Vegye igénybe Nyomkövetés szolgáltatásunkat a honlapon vagy mobil applikációnkon keresztül! Küldeményazonosítója alapján Ügyfélszolgálatunk munkatársai is tájékoztatást nyújtanak.