ÉnPostám_aloldal_kép_1920x400_4

ÉNPOSTÁM HŰSÉGPROGRAM

 

Csatlakozzon programunkhoz és
igényeljen ingyenes ÉnPostám kártyát!

 

Online kártyaigénylés

Miért jó az ÉnPostám kártya?

HK10_5_aktual

Partnerkedvezmények

hk_aloldal_akt_miert

akciók, Nyereményjátékok

husegkartya_aktual_01

Pontgyűjtés,pontbeváltás

HOGYAN IGÉNYELHETEK?

HK_lp_01

1. lépés: ÉnPostám regisztráció

Hozza létre személyes ÉnPostám fiókját.
A regisztrációt követően lépjen be, és indítsa el online az ÉnPostám kártyaigénylést.

HK_LP_02

2. lépés: ÉnPostám kártyaigénylés Ügyfélkapuval

Személyes adatai megadását követően Ügyfélkapu azonosítás után folytatható az ÉnPostám kártya igénylése. Ügyfélkapu azonosítás esetén nem szükséges személyes postai ügyintézés

HK_LP_03

3. lépés: Kártyaátvétel

Sikeres ÉnPostám kártyaigénylés esetén akár 5 napon belül kézhezkaphatja kártyáját az igénylés során megadott postacímére.

TÖLTSE LE MOBILJÁRA

hk_aloldal_mobil_ikon_v2 iCsekk_BuyAppStore


Töltse le okostelefonjára a magyar posta applikációt, gyorsítsa meg postai ügyintézését és vegye igénybe hasznos alkalmazásainkat (Időpontfoglalás, csomag nyomkövetés, díjkalkulátor, postakereső).
Regisztrációját követően megtudhatja pontegyenlegét és legutóbbi tranzakcióit is

iCsekk_BuyGooglePlay

PARTNERKEDVEZMÉNYEK

enpostam_szovegtorzs 0917 03_Bizt_pici

UTASBIZTOSÍTÁS, KÖTELEZŐ GÉPJÁRMŰ-FELELŐSSÉG BIZTOSÍTÁS

8% díjkedvezmény PostaUtasŐr, 5% díjkedvezmény PostaAutóŐr szolgáltatások esetén

Részletek >>

hk_p_5 05_postautazas_logo

UTAZÁSI AJÁNLATOK

5% Horvátországi utakra, buszos utakra, körutakra és postai szállásokra

Részletek >>

10szazalek 02_PAD_pici

GÉPJÁRMŰ SZOLGÁLTATÁSOK

10% Autóalkatrész vásárláskor és autójavításkor

Részletek >>

10szazalek Postafotókönyv logó_v1

FOTÓKÖNYV

10% Fotókönyv, receptkönyvek vagy naptárak készítésekor

Részletek >>

04_Bef_pici Husegkart_partner_5_v2

BEFEKTETÉSEK

Állampapírok, Befektetési alapok, Kötvények utáni pontgyűjtés lehetősége.

Részletek >>

TakarekKereskedelmiBank_logo_150x40 Husegkart_partner_5_v2

BANKI SZOLGÁLTATÁSOK

Bankkártyás tranzakciók, személyi kölcsön utáni pontgyűjtés lehetősége

Részletek >>

GYŰJTSÖN HŰSÉGPONTOKAT

infografika_123



Vigye magával, és használja kártyáját országszerte több mint 2.000 kijelölt postán minden esetben, amikor ügyet intéz, és gyűjtse a pontjait!

Hűségpontokat gyűjthet többek között csekkbefizetés, sorsjegyek, gépi szerencsejátékok, kiskereskedelmi termékek vásárlása, MPL üzleti csomag, meghatározott banki, befektetési és biztosítási szolgáltatások igénybevétele esetén, továbbá hírlapvásárlás és -előfizetés után. A pontgyűjtés részletes feltételeiről az ÁSZF 2. sz. mellékletében olvashat.

VÁLTSA BE PONTJAIT

Husegkartya_valtsa_be_pontjait



Hűségpontjait beválthatja akár kiskereskedelmi termék vásárlására, MPL üzleti csomag feladásakor, MPL üzleti csomag árufizetési összegének kiegyenlítésére postahelyi kézbesítés során, biztosítási szolgáltatások igénybevételekor, hírlapvásárlásra és -előfizetésre. Összegyűlt pontjait postahelyi fizetésnél használhatja fel. A beváltani kívánt hűségpontok jelenleg 5 pont = 1 Ft átszámítással csökkentik a fizetendő végösszeget. A pontbeváltás részletes feltételeiről az ÁSZF 2. sz. mellékletében olvashat.

ÚJDONSÁGOK, AKCIÓK

posta.hu_banner_teli_lapozzunk_aktual_new

LAPOZZUNK AZ ÜNNEPEKRE!


Előfizetésével most megnyerheti a 1,5 millió forint összértékű nyeremények egyikét!


RÉSZLETEK
Primakupon_bogre_akcio_aktual

PRÍMA KUPON AKCIÓ A POSTÁN


Ha a postán megvásárolt Príma Kuponját 2018.10.15. és 12.15. között váltja be, ajándékot kap!

RÉSZLETEK
folyamtos_dijas_oszi_akcio_2018_aktual

JÖVŐTERVEZŐ BIZTOSÍTÁSOK A POSTÁN


Nyeremények, ajándékok és kedvezmények várják a Postán!


RÉSZLETEK

Kapcsolódó szolgáltatások

Huseg_ikon_utankuld

UTÁNKÜLDÉS

Segítségével leveleit átirányíthatja egy másik címre, haelköltözik, vagy csak hosszabb időre elutazik

Idopontfoglalas_ikon

Időpontfoglalás

A kijelölt postákon folgalhat időpontot is az értesített küldemények átvételéhez

Huseg_ikon_kuldemenyorzes

KÜLDEMÉNYŐRZÉS

Ha nem tudja ideiglenesen átvenni az Önnek címzett küldeményeket, mi megőrizzük maximum 30 napig.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan tudok ÉnPostám kártyát igényelni?

ÉnPostám kártyát igényelhet személyesen, személyazonosító okmánya bemutatása mellett 2200 kijelölt postán vagy online igénylési formanyomtatvány kitöltésével, amit ide kattintva érhet el. A kitöltést követően az Önhöz legközelebb eső postán, ügyintézőnknek nyújthatja át. A programban résztvevő posták listáját itt találja.
2018. július 1-től az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek részére az online kártyaigénylés lehetősége is igénybe vehető, ÉnPostám regisztrációt követően. Ügyfélkapuval történő online kártyaigénylés esetén nincs további teendő, 5-10 munkanapon belül a megadott címre postázzuk az igényelt kártyát.

Igényeltem ÉnPostám kártyát, de még nem kaptam meg. Mit tehetek?

A Magyar Posta Zrt. 15 naptári napon belül vállalja az ÉnPostám kártya elkészítését és kézbesítését. Amennyiben igénylése óta a 15 nap már eltelt, díjmentes pótkártya igénylésére van lehetősége. Ezt megteheti személyesen a kijelölt postákon, vagy személyazonosító okmánya adatainak megadása mellett a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 06-1-767-8282-es számon, a 7-es menüpont választásával.
Az Ügyfélkapuval történő online kártyaigénylés esetén 5-10 munkanapon belül vállalja a Magyar Posta Zrt. az ÁSZF szerint a kártya elkészítését és kiküldését. Amennyiben nem érkezik meg ez idő alatt ÉnPostám kártyája, úgy az ügyfélszolgálaton keresztül érdeklődhet, illetve szintén kérheti a pótkártya igénylését.

Hány pontot kapok egy csekk befizetése után?

A jóváírás ideje annak függvényében változik, hogy Ön milyen termék vagy szolgáltatás igénybevétele után kap hűségpontot. Általában a jóváírás 3-5 munkanapon belül megtörténik, de biztosításkötés vagy a Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. terméke vásárlása esetén, a jóváírás ennél hosszabb időt vesz igénybe, melyet az Általános Szerződési Feltételek és 2. sz. melléklete tartalmazza.

Mennyi idő után kerülnek jóváírásra a pontjaim?

A jóváírás ideje annak függvényében változik, hogy Ön milyen termék vagy szolgáltatás igénybevétele után kap hűségpontot. Általában a jóváírás 3-5 munkanapon belül megtörténik, de biztosításkötés vagy a Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. terméke vásárlása esetén, a jóváírás ennél hosszabb időt vesz igénybe, melyet az ÁSZF 2. sz melléklete részletez.

Hol tudom megnézni a pontegyenlegemet?

ÉnPostám kártyáján gyűjtött pontjai lekérdezéséhez lépjen be az ÉnPostám felületre. Amennyiben még nem regisztrált, azt itt teheti meg! ÉnPostám kártyáját a kártyán található kártyaszám megadásával regisztrálhatja. Sikeres ÉnPostám kártya regisztrációját követően az ÉnPostámba történő belépéskor megtekintheti pontegyenlegét és lekérdezheti pontszámla-történetét.

Hol és mire tudom beváltani a pontjaimat?

Pontbeváltásra az ÉnPostám kártya kezelésére kijelölt postákon van lehetőség, az Általános Szerződési Feltételek és 2. sz. mellékletében részletezett termékek vásárlása és szolgáltatások igénybevétele esetén.
A programban résztvevő posták listáját itt találja.

Mennyi ideig érvényesek a pontjaim?

Adott naptári évben gyűjtött pontok a következő év december 31-ig válthatóak be. A be nem váltott pontok a lejáratot követően törlésre kerülnek.

Mit tegyek, ha megsérült vagy elvesztettem/ellopták a kártyámat?

Bármikor igényelhet díjmentesen pótkártyát, de a pótkártya gyártásával egyidejűleg a régi kártya tiltásra kerül, amely néhány napot igénybe vehet. A visszaélések elkerülése érdekében kérjük, tiltassa le kártyáját az ügyfélszolgálaton, telefonon a 06-1-767-8282-es számon, a 7-es menüpont választásával, ahol a pótkártya igénylését is megteheti!

Hogyan regisztrálhatom a kártyámat a mobil applikációban és az ÉnPostámban?

Az ÉnPostam felületre a következő oldalon regisztrálhat, a kártyán található kártyaszám megadásával.
A Magyar Posta mobil applikációról bővebb információkat a ide kattintva talál, illetve telefonjára is letöltheti az applikációt. A letöltést követően ÉnPostám kártyáját regisztrálhatja a kártyán található azonosítószám megadásával.

Ha elfelejtettem odaadni a kártyám, utólag jóváírják a pontjaimat?

Nem, sajnos erre jelenleg nincs lehetőség. Ezért kérjük, tartsa magánál mindig ÉnPostám kártyáját, és adja át minden postán történő tranzakciót megelőzően, hogy jóváírhassuk hűségpontjait.

Cég igényelhet ÉnPostám kártyát?

Az ÉnPosta kártyát lakossági ügyfeleink számára bocsátottuk ki. Cégek számára Vállalati Ügyfél Kártya igényelhető. Igénylésére jelenleg a postákon személyesen van lehetőség.

Miért nem sikerült az Ügyfélkapu azonosításom?

Az Ügyfélkapuval igénybe vehető online kártyaigénylés során az ügyfél azonosításához a személyes adatok megadására van szükség. Amennyiben a megadott adatok eltérnek az ügyfélkapunál nyilvántartott adatoktól, az azonosítás sikertelen lesz, de a kártyaigénylés folytatódhat, azonban a hitelesítés érdekében az ügyfélnek be kell mennie a kijelölt postahelyek egyikére és csak úgy véglegesítheti igénylését. Az ügyfélkapunál nyilvántartott adatok egyeztetését, módosítását a legközelebbi Kormányablakban lehet megtenni.
A kártyaigénylési folyamat során megadott adatoknál érdemes figyelni a Titulus (Özv, Dr., Ifj., Id.)Vezetéknév mezőben való megadására, illetve amennyiben valaki több vezeték- és/vagy keresztnévvel rendelkezik, akkor a teljes viselt nevét adja meg!

s