Helyes címzés - Pontos kézbesítés
A levelek feldolgozását és a kézbesítését segíti, ha pontosan címzünk.
Az irányítószám 1973-as bevezetése óta közel negyven év telt el. Technikai fejlesztéseinket az Önök, minőségi kiszolgálásának szolgálatába állítjuk. Levele biztonsággal és pontosabban ér célba, ha egy kicsi figyelmet fordítunk a címzésre.
A helyes címzés a küldemények automatizált feldolgozásának egyik fontos feltétele, ezért kérjük, hogy postai feladása során kiemelt figyelmet fordítson a pontos címzésre!
MIRE FIGYELJÜNK?
- A hiányos, pontatlan címzés késleltetheti a kézbesítést
- Ha géppel címzünk, javasolt betűtípus: Arial
- Ha kézzel írunk, próbáljunk azonos nagyságú betűket használni
- Ne használjunk aláhúzást, kiemelést

TIPPEK
- Kövesse a címzési sorrendet
- Címzését egymás alatt kezdje
- Egyforma betűvel írjon
- A boríték alján és oldalán 1,5 cm-t hagyjon szabadon
- A címzéshez mindig jó minőségű - fekete tintával dolgozó - nyomtatót használjon
- A címsorok közötti távolság minden esetben azonos legyen
- Ha postafiók a levelezési cím, csak és kizárólag a postafiókos címet kell megadni. A telephely címét nem kell szerepeltetni.
- Ha a címzett kiemelt irányítószámmal rendelkezik, a címzett nevén és a rendeltetési helyén kívül csak a kiemelt irányítószámot kell feltüntetni.
A Részletes címzési tájékoztató letöltéséhez kattintson ide!
Címzés internetes rendeléskor
Munkahelyi címre történő rendelés esetén
- a megrendelő neve mellett a cég nevét is fel kell tüntetni a sikeres kézbesítés érdekében.
- ha a munkahelynek van postafiók levelezési címe, a megrendelő neve és a cégnév mellett a postafiók címét kell megadni. A telephely címét (utca, házszám) nem kell szerepeltetni. Postafiókra csak levélküldemények kézbesítése kérhető!
- ha a címzett neve nem szerepel a kapucsengőn, adja meg a csengő számát, illetve hogy milyen név szerepel a csengőn.
Minden egyéb esetben kérjük betartani a feladásra vonatkozó helyes címzési iránymutatást!