A postai küldeményazonosító (jellemzően 13 karakter) megadásával a Nyomkövetés szolgáltatásunk segítségével, illetve mobil applikációnkonkeresztül tájékozódhat a küldeménye életútjáról.
Az 
                MPL Üzleti csomag küldeményeket 2 alkalommal kíséreljük meg kézbesíteni, munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az első kézbesítés
                sikertelen, a címzett a postán veheti át a küldeményét a feladó által megjelölt 5 vagy 10 munkanapos őrzési időn belül. Az
                őrzési idő lejártát követően a küldeményt megkíséreljük második alkalommal is kézbesíteni a címhelyen és ennek sikertelensége
                esetén visszaküldésre kerül a feladónak. Amennyiben a küldemény feladója a csomag címiratán feltüntette a címzett telefonszámát,
                munkatársunk kézbesítés előtt felveszi Önnel a kapcsolatot. 
Ha a fentiektől eltérő időpontra szeretné kérni a szállítást, ajánljuk 
                Ismételt kézbesítés szolgáltatásunkat, amelyet a kézbesítő munkatársunknál is jelezhet. A szolgáltatás díjáról 
                Díjkivonatunkban tájékozódhat.
              
