ki_es_beszallitas_fejlec

KI- és BESZÁLLÍTÁS

A kényelmes, rugalmas és egyszerűbb küldeménykezelésért válassza a legrövidebb utat Ön és postája között!

Mit nyújtunk szolgáltatásunk keretében?

KÉNYELMET

Kényelem_80x80

Vállaljuk, hogy a rendszeresen, vagy alkalmanként érkező küldeményeit kiszállítjuk Önnek/cégének/szervezetének és/vagy a feladásra előkészített küldeményeit beszállítjuk felvételre Önök helyett. Ehhez csak a pontos címet, valamint szállítási időpontot kell velünk egyeztetnie.

RUGALMASSÁGOT

Rugalmasság_80x76

Postafiókra vagy címhelyre érkező küldeményeit együttes kiszállítással juttatjuk el Önhöz. Magánszemélyként, cégként, vagy akár mindkét titulusban is igénybe vehető a szolgáltatás.


MODERN, KÖRNYEZETBARÁT KEZELÉST

Modern_80x80

A telephelyi kiszállításánál akár teljesen megszüntethető a papíralapú adminisztráció. Munkatársainktól a láda, a zsák és az azon kívül kiszállított levelek átvételét már mobileszközön aláírva tudja megtenni.

KISZÁMÍTHATÓ KÖLTSÉGEKET

Kiszámítható_80

Rendszeres szállítás esetén a szerződésben rögzített egyedi díjon veheti igénybe a szolgáltatást, melyet az igénybevétel feltételei alapján kalkulálunk. A pontos díjakról személyes értékesítőinktől kérhet információt.


KEDVEZMÉNYEKET

Kedvezmény_80x80

Elengedjük a postafiókbérlet-díját, ha rendszeres kiszállítási szolgáltatást vesz igénybe.
Díjmentes az alkalmanként 3 db vagy ennél nagyobb mennyiség feletti elsőbbségi és nem elsőbbségi nemzetközi postacsomag, Európa+ csomag és MPL Europe Standard postai küldemények beszállítása, amennyiben külön írásba foglalt szerződés alapján történik a szolgáltatás igénybevétele.

BIZTONSÁGOT

Biztonság_80x120

Amennyiben nem a címzett, vagy jogi személy képviselője a küldemények átvevője, érvényes meghatalmazást kérünk az átvevőtől a küldemények átvételi jogosultságának igazolására.




TOVÁBBI ELŐNYÖS MEGOLDÁSOKAT

További-megoldás

Elektronikus feladójegyzék használattal kiválthatja a kézzel írt vagy a nyomtatott feladókönyvet vagy jegyzéket. Az előállító program a munkanap lezárásakor egyszerűen, egy kattintásra elkészíti a feladójegyzéket küldeményeiről.

Komplex szolgáltatásunk keretében – igazodva az Ön igényeihez – a küldemények előállításától a belső postázásig számtalan feladatot veszünk le válláról.

e-Átvétel telephelyen szolgáltatásunk lehetővé teszi a kiszállításokhoz kapcsolódó küldemények elektronikusan regisztrált, utólagos (48 munkaórán belüli) átvételét és biztosítja az így kezelt küldeményekkel kapcsolatos státusz információk elérését, visszakereshetőségét. Az alkalmazásból díjmentesen letölthetők a kézbesítési jegyzékek.

Szolgáltatásunkról bővebb információkért keresse Ügyfélszolgálatunkat, vagy kijelölt postai kapcsolattartóját!

GYIK_80

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


1. Meddig kell legkésőbb jeleznem, ha eseti jelleggel küldeményeim postára történő beszállítását kérem?

Eseti beszállítási igényét legkésőbb a feladást megelőző munkanapon szükséges jeleznie.

2. Rendszeres ki- és beszállítás igénybevétele esetén mikor érkeznek meg a küldeményeim?

Önnel egyeztetett időben hozzuk, illetve visszük küldeményeit.

3. Átveheti a küldeményeimet egy általam megbízott személy is?

Ha Ön helyett meghatalmazottja veszi át leveleit, kérjük, ellenőrizze a korábban rögzített postai meghatalmazásait és azok érvényességét. Kizárólag érvényes meghatalmazással rendelkező személy veheti át Ön helyett a küldeményeket.

4. A mobileszközök kezelik az e-személyi igazolvánnyal történő átvételt?

A munkatársaink által használt mobileszközön az új típusú személyi igazolvány (e-személyi) azonosító és annak aláíró funkciója is használható. Az átvételkor elegendő az (új típusú személyi) igazolványát a mobileszközhöz érintenie, a kézi aláírás helyett pedig elég az e-személyi PIN kódját megadnia.