MPL_DCIK_promo

 

 

CÍMIRATKITÖLTŐ és

E-FELADÓJEGYZÉK alkalmazás

Az asztali alkalmazásunkkal, egyszerűen, gyorsan, elektronikusan intézheti feladásait!

ikon_csekk

CÍMIRAT EGYEDI BEÁLLÍTÁS, ELŐÁLLÍTÁS

A címiraton megjelenítheti a címzett telefonszámát, amelyen keresheti a kézbesítő a címzettet, ha nem találja otthon. Egyedi QR kód generálására is van lehetőség a címiraton, amelyet mind a címzett, mind a feladó beolvashat, ha az üzleti folyamat megkívánja azt.

ikon_csekk

PARTNER ADATBÁZIS EXPORT/ IMPORT

Az operációs rendszer újratelepítése során, lehetőség van a programban mentett partnerek (címzettek) adatainak kiexportálására, majd visszaimportálásra.

ikon_csekk

Több felhasználós üzemmód

Ha egyszerre többen is szeretnék használni a programot, telepítse egy olyan meghajtóra, ahol a felhasználók teljes joggal elérik az adott mappát, így indíthatják több gépről is.

ikon_csekk

KERESÉS TÖBB FUNKCIÓVAL

Keressen címzettjei, feladásai között egyszerűen és gyorsan!

ikon_csekk

INVERZ FELADÁS

Csomagok visszakézbesítése a feladónak. Ha a vásárló elállt a vételtől, a csomag visszaküldését könnyedén intézheti a programon keresztül.

ikon_csekk

címjavítás, címtisztítás

Ha nem biztos a címzett helyes címében, csak kezdje el gépelni a címet és a program automatikusan ajánlja fel a helyes lehetőségeket.

ikon_csekk

LEHÍVÁSOS FELADÁS

Vegye igénybe ezt a funkciót, ha egy csomagot el kell szállítani egyik helyről a másikra, úgy hogy Ön nem tud jelen lenni!

ikon_csekk

többnyelvűség

Használja akár angol nyelven is!

FONTOS INFORMÁCIÓK AZ INDULÁSHOZ

KÉRJÜK, HOGY A PROGRAMOT CSAK ABBAN AZ ESETBEN TELEPÍTSE, HA MÁR RENDELKEZIK A HASZNÁLATÁHOZ SZÜKSÉGES ÜGYFÉLFÁJLLAL!

A program az alábbi rendszerekkel kompatibilis:

  • Windows Server 2003 SP2
  • Windows Server 2008
  • Windows Vista
  • Windows XP SP 3
  • Windows 7
  • Windows 8

A program virtuális meghajtóra telepített Windows használatával futtatható Linux és Macintosh operációs rendszereken is.

MPL CÍMIRATKITÖLTŐ PROGRAM

8.17.1.4c

LETÖLTÉS


Kézikönyv

LETÖLTÉS

SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Postai szolgáltatások

MEGTEKINTÉS


Fuvarozási ÁSZF

MEGTEKINTÉS

MPL LABEL COMPLETION SOFTWARE

8.17.1.4c

LETÖLTÉS


User Guide

DOWNLOAD

OKTATÓVIDEÓK

A szoftver telepítését, beállítását és használatát bemutató videók.

TÁMOGATÁS, SEGÍTSÉGNYÚJTÁS:

Az MPL Címiratkitöltő program telepítésével, használatával és a jelentkező problémák elhárításával kapcsolatban forduljon bizalommal Központi Ügyfélszolgálatunkhoz!

Telefon: 06-1-767-8272 / 3. menüpont (H – P 08:00 – 18:00)

E-mail : uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu (A levél Tárgy mezőjébe kérjük beírni: Címiratkitöltő hiba)

A megkeresések hatékony kezeléséhez az alábbi elsődleges információkat szükséges megadni:

• A szerződött ügyfél neve és azonosítója (XY Kft, 0000000001)

• A hibát jelző személy telefonszáma és e-mail címe

• A számítógép operációs rendszerének típusa (Windows 7, Windows 8, Windows 10, stb.)

• A címiratkitöltő szoftver verziószáma, amely a bejelentkezést követően a főoldal bal felső sarkában látható (pl. 7.13.1.28)

• Hibaüzenet pontos szövege (ha van), és a probléma rövid leírása

• Mely funkcióban, tevékenység közben jelentkezik a rendellenesség

• Képernyőkép a hiba jelenségről. A PrintScreen (PrtScr) billentyű egyszeri lenyomása a teljes képernyőt a vágólapra teszi, amely beilleszthető az e-mailbe, vagy a Paint programba illesztve egy képfájl hozható létre. A képet szükség esetén e-mailben szíveskedjen beküldeni a hibaelhárításhoz.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A VERZIÓ KÖZVETLENÜL TELEPÍTHETŐ-E RÉGEBBI CÍMIRATKITÖLTŐ PROGRAMRA?

A program a 7.12.4.4 verzióval kompatibilis, kisebb verziószámú alkalmazásokkal nem. A telepítés során a partner adatok és a levélküldési beállítások átemelődnek, a küldemény adatokról pedig egy biztonsági másolat készül, amelyben az eddigi feladások kereshetőek lesznek. Az új program automatikusan közterület név, jelleg és házszám részadatokra bontja a címeket. A hibás adatokat Önnek törölnie, vagy javítania kell.

KITŐL LEHET ÚJ ÜGYFÉLFÁJLT (RÉGI NEVÉN: ÍRÁSVÉDETT ÁLLOMÁNYT) IGÉNYELNI?

A küldeményazonosítókat és szerződéses díjakat tartalmazó ügyfélfájlt személyes értékesítőjétől kérheti. Igényléskor szükséges megadni a program 5 karakteres egyedi azonosítóját, amelyet a képernyő jobb felső sarkában talál meg. Pl. (AIWAI)

MILYEN JELSZÓVAL LEHET A PROGRAMBA BELÉPNI?

A program alapértelmezett jelszava: mpl Amennyiben régebbi programra történt a szoftver frissítése, akkor az ott használt jelszó lesz az alapértelmezett.

LEHET-E A KÜLDEMÉNYADATOKAT IMPORTTAL BEEMELNI A PROGRAMBA?

Igen, ez a funkció továbbra is használható, de az import fájlok struktúrája megváltozott. Bővebb információ a Súgó/Felhasználói kézikönyv dokumentumban található. Ugyanitt található több minta import fájl, amelyek a különböző kézbesítési módok import állományainak kitöltését mutatja be.

CÍMIRAT ETIKETTET HOL IGÉNYELHETEK?

A címirat etikettel kapcsolatos igényét a felvételt végző postahelyen jelezheti.

A CÍMIRAT NYOMTATÁSI KOORDINÁTÁIT HOL TUDOM BEÁLLÍTANI?

A nyomtatási beállítást küldeményrögzítés után, a Profil/Címirat nyomtatás beállítások/Címirat pozíciói menüpontban lehet elvégezni. X pozíció: Az első címirat nyomtatási pozíciója a lap bal oldali margójától mérve mm-ben. Y pozíció: Az első címirat nyomtatási pozíciója a lap felső margójától mérve mm-ben. Eltolás: A második címirat távolsága az elsőtől mm-ben.

A CÍMIRAT ETIKETT JOBB/BAL OLDALI RÉSZÉT HOGYAN LEHET KITÖLTENI ADATTAL?

Az etikett két, külön leválasztható részére a Profil/Címirat nyomtatás beállítások/Etikett beállítások menüpontban lehet előre meghatározott, vagy tetszőleges nyomtatási adattartalmat beállítani. Dokumentum menedzsment különszolgáltatás igénybevétele esetén beállítása feltétlenül szükséges.

A DÍJMENTESEN IGÉNYBE VEHETŐ SZÁLLÍTMÁNY-KÉZBESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS MIT JELENT?

Az egy feladójegyzéken belül azonos címhelyre szóló küldeményekhez igénybe lehet venni a szállítmányként történő kézbesítési szolgáltatást. Amennyiben a Profil/ Alapbeállítások karbantartása/ Szállítmány-kézbesítés menüpontban a jelölő bekapcsolt állapotban van, az adott címhelyre szóló valamennyi küldeményt együtt kézbesítendőként kezeljük a szállítás és kézbesítés során. Ha ez a szolgáltatás nem alapértelmezett, akkor a küldemény rögzítés során is bejelölhető a címzett adatainak megadásakor. Az összetartozó küldemények kinyomtatott címiratán ez az információ megjelenik, a postai kézbesítés csak a teljes szállítmány átvételével lehetséges.

MEGFELELŐEN BE VAN ÁLLÍTVA A LEVÉLKÜLDÉS SMTP KAPCSOLATA, AZ AUTOMATIKUS LEVÉLKÜLDÉS MÉGSEM MŰKÖDIK, MI LEHET A BAJ?

A Profil/ E-mail küldés beállítása/E-mail kiszolgáló beállítása menüpontban ismételten adja meg a szolgáltatói és felhasználói adatokat, majd a Teszt gomb használatával ellenőrizheti a levélküldés működését. Amennyiben a teszt levél küldése sikertelen, keresse internet szolgáltatóját és egyeztesse az elvárt beállításokat! További feltétele a sikeres levélküldésnek, hogy a felhasználói tűzfal/router beállításoknál megfelelően engedélyezett legyen az SMTP levélküldési funkció.

HOGYAN TUDOM ELLENŐRIZNI A MÁR FELADOTT KÜLDEMÉNYEK PILLANATNYI ÁLLAPOTÁT?

A programban a küldemény azonosítók nyomkövetési linkként szolgálnak. Rákattintva a Posta nyomkövetési oldalára navigál, ahol megjeleníti az adott küldemény aktuális állapotát.

SIKERTELEN VOLT A LEVÉLKÜLDÉS A PROGRAMBÓL, HOGYAN TUDOM EZEKET ÚJRA KÜLDENI?

Az E-mail/ Hibás e-mailek menüpontban kijelölve az adott levelek újraküldhetőek, ha a küldést akadályozó tényező javítva lett. A hibás levelek újraküldése csak a program bezárásáig lehetséges, bezárás után a levélküldési lista törlődik!

HOL TUDOM AZ AKTUÁLIS FELADÁSI DÍJAIMAT MEGTEKINTENI?

A Kapcsolat/ Díjtáblázat menüpontban a megfelelő dátum és megállapodás beállításával. A kézbesítési mód kiválasztása után megtekinthetőek az 1 és 2 napos alapdíjak és a hozzá tartozó különszolgáltatások díjai. A megjelenített díjak bruttó.

HOGYAN TUDOK AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT RÉSZÉRE LEVELET KÜLDENI?

A Kapcsolat/ Ügyfélszolgálati megkeresés menüpontban kezdeményezhető levélküldés. A funkció csak működő SMTP beállítások esetén működik!

HOGYAN TUDOK EGY LEZÁRT FELADÓJEGYZÉKET ÚJRA ELKÜLDENI?

A Keresés/ Lezárt feladójegyzékek menüpontban az érintett feladás kijelölése után lehetőség van az elektronikus feladójegyzék és a tájékoztató levelek újraküldésére, valamint a feladójegyzék kinyomtatására.

CÍMIRATOK UTÓLAGOS NYOMTATÁSÁRA VAN-E LEHETŐSÉG?

A Keresés/ Lezárt feladójegyzékek menüpontban, a feladójegyzék kijelölése után a Küldemények nyomógombbal megjelenített küldemények címiratait újra ki lehet nyomtatni.