Keresés
Reklamáció, kártérítés
Reklamáció, kártérítés reklamáció, kártérítés A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat
A csomagok tartalmának ellenőrzése nem a Magyar Posta feladata, a Társaság kizárólag kézbesít
Szerződési Feltételeit, Gyakran Ismételt Kérdéseit, különösen a reklamációra, visszaküldésre vonatkozó
Felhívás személyes adatok védelmére
, bejelentések, reklamációk fogadásában és kezelésében az ügyfelek rendelkezésére áll (levélben, telefonon
Egyéb termékek és szolgáltatások - Általános Szerzodési Feltételek II.
vesztette 2019. április 01-jén 3. sz. melléklet - Adatmódosítás / Reklamáció bejelentő lap 4/A. sz
Adatkezelési tájékoztató
fel, és a törzsszámnak felel meg) - megbízó felé történő tételes elszámolás céljából - reklamáció kezelés esetén
Magyar Posta - Eves Jelentes 2008[ PDF ]
, ami a reklamációk számának csökke- nésében is tükrözôdik. A Posta piaci részesedé- se 2008-ban nem változott
MP_eves_jelentes_2007[ PDF ]
a reklamációk mennyisége, azonban az alvállal- kozói szerzôdések felülvizsgálata és egyéb intézkedések
MP_eves_jelentes_2005[ PDF ]
átalakítására. 2005 májusá- ban megtörtént a Hírlap Reklamáció Kezelő Rendszer bevezetése, szeptemberben
online kézikönyv magánnyugdíjpénztár[ DOC ]
hatékony működésének biztonsága érdekében. Reklamációmentes partner és ügyfélkapcsolatok elérése. 14
ügyfélhívó_Csongrád1[ PDF ]
. Információ (tudakozvány, utánküldés, fiókbérlet, meghatalmazás, reklamáció) Kérjük, figyelmesen olvassák
- Előző oldal
- 1