Adatbekérés Hivatali Kapu használatához

A Hivatali Tárhely az elektronikus feladójegyzék egyik választható beküldési és a kézbesítési igazolás egyik választható elektronikus visszaadási csatornája.
A kézbesítési igazolás Hivatali Tárhelyen történő átadásának egyik feltétele annak a Hivatali Tárhely azonosítónak (KRID azonosító) az előzetes megadása, ahová a kézbesítési igazolások érkezhetnek.
Tájékoztatjuk, hogy egy megállapodás azonosítóhoz egy Hivatali Tárhely azonosító állítható be. A beállítás eredménye, hogy erre az igény szerint beállított tárhelyre érkezik vissza a kézbesítési információkat tartalmazó kézbesítési igazoláson túl a levélküldemények felvételéről visszaadott felvett.xml fájl is (függetlenül az elektronikus feladójegyzék beküldési csatornájától).
Kérjük, hogy amennyiben a kézbesítési igazolás visszaküldésére a Hivatali Tárhely csatornát választja, töltse ki az alábbi űrlapot és küldje be részünkre a beállításhoz szükséges adatokat.
Az adatlap beküldését követően a postai rendszerébe történő tárhely információ beállítás várhatóan maximum 5 munkanapot vesz igénybe.

Köszönjük, hogy kitöltötte űrlapunkat!

A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.
A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.
A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.
A mező kitöltése kötelező. Hibás mező formátum.