ePostakönyv

INGYENES, ONLINE, LEVÉLFELADÁSOKAT SEGÍTŐ ALKALMAZÁS

Az ePostakönyv a Magyar Posta ingyenes, webes alapú rendszere, melynek segítségével berögzítheti a leveleihez kapcsolódó feladási adatokat, így nem szükséges azokat papíralapon kitöltenie. Az ePostakönyvvel kitöltheti a levélfeladáshoz szükséges nyomtatványokat, például ha tértivevényes leveket ad fel, a kézbesítés igazolását kérheti online, így azokat le is mentheti.

A rendszerbe berögzített levelek adataiból úgy nevezett elektronikus feladójegyzék áll elő, mely tartalmazza azokat az adatokat, amik szükségesek a levelek feladásához.

Miért célszerű Önnek is ePostakönyvet használni?

  • Kikalkulálja a feladási díjat a megadott küldeményparaméterek alapján.
  • Gyorsabban intézheti postai ügyeit, hiszen nem szükséges a postán a különböző kapcsolódó nyomtatványokat papíralapon kitöltenie.
  • Javaslatokat tesz a címekre (város, utca, házszám), így pontosabban kitölthetők az adatok, könnyen ellenőrizheti, hogy a cím, amire levelet küld, megfelelő-e.
  • Akár el tudja készíteni a borítékra és az etikettre történő címzést.
  • Ha tértivevényes levelet ad fel, akkor a visszaigazolást (elektronikus kézbesítési igazolás) letöltheti az alkalmazásból, kiváltva ezzel a papíralapú tértivevényt.

Hogyan tudja használni az ePostakönyvet?

Az ePostakönyv használatához első lépésben Önnek létre kell hoznia felhasználói profilját weboldalunkon.
Lehetősége van akár magánszemélyként, akár kisvállalati ügyfélként használni az alkalmazást, ennek megfelelően tud regisztrálni az ÉnPostám kártya felületen, a Felhasználói kézikönyvben leírt lépések követésével.

Regisztrált felhasználóink a www.posta.hu honlapunkon keresztül bárhonnan, bármikor, ingyenesen érik el a levélküldemények feladását és nyomtatványok kitöltését segítő alkalmazást.

A regisztráció megkezdéséhez kattintson ide!