TB ügyintéző - pécs

 

Feladatok:
- Az egészségbiztosítási ellátások keretében nyújtott ellátások (betegszabadság, táppénz, baleseti ellátások, CSED, GYED, örökbefogadói díj) iránti igények elbírálása, elszámolása, valamint a törvény által előírt határidőre történő kifizetése.
- A törvényi előírásnak megfelelő – a hatósági feladatkörből adódó – végzések, határozatok elkészítése.
- Az egészségbiztosítási ellátások bizonylatainak, adatainak a jogszabályi kezelése, irattározása.
- Közreműködés az egészségbiztosítási ellátásokról készülő havi, illetve időszakos statisztika, kimutatás elkészítésében.
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal és különböző szakterületek munkatársaival.

Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Társadalombiztosítási ügyintéző szakképesítés
- Bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány
- Önálló és csapatban való munkavégzés
- Jó kapcsolattartási képesség

Előnyt jelent:
- SAP rendszer ismerete.
- 1-3 éves hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.

További információk:
- A munkavégzés helye Pécs
- Napi munkaidő: 8 óra.
- A munkakör azonnal betölthető
- Jogviszony: határozatlan idejű
- Bérezés: megegyezés szerint.

Jelentkezési határidő: 2020. szeptember 25.

Jelentkezés: fényképes szakmai önéletrajz megküldésével.

Jelentkezési cím:
Magyar Posta Zrt.
Levélcím: Budapest 1540
E-mail cím: karrier@posta.hu

Az adatkezelésről teljeskörű tájékoztatás elérhető a www.posta.hu oldal Adatkezelési tájékoztató menüpontjában. Az állásra pályázó a jelentkezésével elismeri, hogy az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerte.