POSTAHELYI ÉRTÉKESÍTÉSI CSOPORTVEZETŐ - Gyál posta

 

Megismerheti, hogyan működik a postai rendszer és hozzájárulhat Magyarország levél és csomagforgalmának biztosításához. Ha szereti a változatos munkát, értékesítés orientált vezetési készséggel rendelkezik és kreatív, akkor jelentkezzen hozzánk!
Legyen felelős egy postahely megfelelő működéséért, irányításáért.

Milyen feladatai lennének?
- Értékesítési folyamatok működtetése, ellenőrzése.
- Ügyféligényekhez igazodó szolgálatszervezés.
- Éves értékesítési terv lebontása munkavállalókra, a megvalósítás támogatása.
- Értékesítési, üzletszerzési rendszer támogatása.
- Kézbesítők értékesítői munkájának segítése.
- Kereskedelmi árukészlet kezelése.
- A csoport motiválása.

Miért jó nálunk dolgozni?
A Magyar Posta stabil és kiszámítható foglalkoztató, megbízható, családias munkahely. Belépését követően segítséget és képzést is nyújtunk, hogy könnyen és hatékonyan el tudja látni jövőbeli feladatait. Lehetőséget kínálunk a fejlődésre, karriert és életpálya gondozást biztosítunk.

Önt keressük, ha rendelkezik az alábbiakkal:
- Szakközépiskolai végzettség
- Bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány

Előnyt jelent az állás betöltéséhez :
- 1-3 év hasonló területen szerzett szakmai és/vagy irányítási gyakorlati idő.

További információk:
- A munkavégzés helye: Gyál posta (2360 Gyál, Ady Endre utca 1-3.)
- Napi munkaidő: 8 óra.
- A munkakör 2019.10.01-től tölthető be.

Ha inkább hivatást szeretne, és nem csak egy munkát, jelentkezzen hozzánk.

Jelentkezési határidő: 2019.11.30-ig.

További információt ad:
Papné Póta Judit
Telefonszám: 06-30-772-16-92

Jelentkezés:
Kérjük, hogy részletes fényképes szakmai önéletrajzát, fizetési igényét a Papne.PotaJudit@posta.hu email címre vagy a Budapest-Pestszentlőrinc 1 posta; 1675 Budapest levélcímre küldje meg.

Az adatkezelésről teljeskörű tájékoztatás elérhető a www.posta.hu oldal Adatkezelési tájékoztató menüpontjában. Az állásra pályázó a jelentkezésével elismeri, hogy az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerte.