többleterőforrás az elektronikus ügyfélszolgálaton

 

2020. március 24.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének mértéke és szolgáltatásunk érintettsége ügyfélszolgálati tevékenységünk és kommunikációs csatornáink felülvizsgálatára ösztönözte vállalatunkat. Üzletmenetünk folytonossága mellett kiemelt fontosságú számunkra ügyfeleink, és munkatársaink egészségének védelme, melynek érdekében telefonos ügyfélszolgálatunk tevékenységét 2020. március 25-től kezdődően átmenetileg csökkentett erőforrással tudjuk ellátni. Ugyanakkor elektronikus csatornáinkon ügyfélszolgálatunk működése továbbra is folyamatos, sőt ezekre a csatornákra többleterőforrást csoportosítottunk át.

Kérjük Önöket, hogy kérdéseikkel és észrevételeikkel elsődlegesen e-mail címeinken vagy online űrlapjainkon keresztül keressenek bennünket!

Javasoljuk továbbá, hogy általános postai kérdéseikkel valamint az aktuális hírekkel kapcsolatban keressék fel honlapunkat, ahol valamennyi szükséges információt megtalálnak. A Magyar Posta minden munkatársa azon dolgozik, hogy a postai szolgáltatások nyújtása és a küldemények kézbesítése továbbra is zökkenőmentesen történjen.

A küldemények életútjáról a nyomkövetésben tájékozódhatnak.
Elektronikus elérhetőségeink továbbra is: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat.

Megértésüket köszönjük!

Magyar Posta Zrt.