rendszerkarbantartás

2017. január 21-én szombat hajnal 00:00 és 05:00 óra között rendszerkarbantartás miatt az OTP Bank elfogadói hálózatában egyes fizetési szolgáltatások időszakosan nem lesznek elérhetőek.

2017. január 20.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy rendszerkarbantartás miatt 2017. január 21-én szombat hajnal 00:00 és 05:00 óra között az OTP Bank elfogadói hálózatában az alábbi fizetési szolgáltatások időszakosan nem lesznek elérhetőek, ezért egyes postai szolgáltatások igénybevétele is szünetelhet. A leállás érinti a Posta WEBSHOP fizetési funkcióit, továbbá a fenti időszakban az éjjel-nappal nyitva tartó Budapest 72-es postán nem lesz elérhető a POS terminálokon a kártyaelfogadás.

1. Internetes kártyaelfogadás
2. Internet alapon kommunikáló fizikai POS terminálon történő kártyaelfogadás

Kérdés esetén az OTP Bankkártya HelpDesk készséggel áll rendelkezésére a következő telefonszámokon: 06 1 366 6100, 06 40 366 100

Szíves megértésüket köszönjük!

Magyar Posta Zrt.

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatások