Hatékonyabb ügyintézés a postákon

Folytatja az ügyfélhívó rendszerek telepítését a Magyar Posta.

2016. április 11.

Az eredményesebb és komfortosabb ügyintézés érdekében a vállalat folytatja a kor igényeinek megfelelő ügyfélhívó rendszer telepítését a legnagyobb forgalmú postákon. Mostanra 165-nél is több postán szolgálja az ügyfelek kényelmét országszerte, a telepítési időszak végére több mint 170 postán működik majd ügyfélhívó.

Az ügyfélhívóval újonnan felszerelt posták többségén a kezdeti időszakban a Magyar Posta munkatársai a jegykiadó mellett állva segítik a lakosokat a megfelelő szolgáltatás kiválasztásában.

Az ügyfélhívó rendszer segítségével strukturáltabbá, hatékonyabbá válik az ügyintézés, és kényelmesebbé a szolgáltatások igénybevétele. Amennyiben az ügyfél a sorszámkiadónál megfelelő szolgáltatást választ, nem fordulhat elő olyan eset, hogy rossz pultnál várakozik, és ez csak akkor derül ki, amikor már sorra került. Ha valaki több szolgáltatást is igénybe szeretne venni, amit egy munkahelyen nem lehet megoldani, akkor az első munkahely átirányítja a másodikhoz. Nem kell új sorszámot kérnie, mert a rendszer besorolja a várakozók közé.

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatások