Minden csekk egy helyen!

Elindult Csekkoló névre hallgató csekkbefizetéshez kapcsolódó ingyenes online kényelmi szolgáltatásunk, amely kiváló segítséget nyújt a mindennapi pénzügyek kezelésében, tudatos tervezésében.

2015. december 15.

A Magyar Posta honlapjáról elérhető alkalmazás az ÉnPostám személyes fiókban gyűjti össze a Posta Hűségkártya használata mellett postán, csekkbefizető automatákon vagy az iCsekk applikáción keresztül befizetett csekkek adatait.

Az automatikusan feldolgozott és kategorizált befizetések mellett lehetőségünk van arra is, hogy egyéb kiadásainkat és bevételeinket rögzítsük, s az egyes pénzügyi tételeket tetszőlegesen csoportosítsuk, elemezzük. Emellett a költségkeretek és kategorizálási szabályok beállításával gyorsan láthatóvá válik, hogy egy adott hónapban pontosan mire mennyit költöttünk.

A rendszer lehetővé teszi, hogy a Díjnet szolgáltatást is igénybevevő ügyfeleink összekapcsolják fiókjukat az ÉnPostámmal, ezáltal minden befizetésünk egy helyen lesz látható, s teljesebb képet kapunk az adott időszak költségeiről és bevételeiről.

Posta Hűségkártyát a kijelölt posták bármelyikén igényelhet. Ha már rendelkezik Posta Hűségkártyával, akkor regisztráljon ingyenesen az ÉnPostám fiókban, és próbálja ki a szolgáltatást!

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatások