Egyre többen Díjneteznek

A hazai legjelentősebb, ingyenes számlabemutató rendszert üzemeltető Díjnet Zrt. 2015-ös adatai alapján, egyre többen használják a számlák kiegyenlítésére a Díjnetet.

2016. február 26.

A Magyar Posta Csoporthoz tartozó Díjnet segítségével az ügyfelek a különböző szolgáltatóktól érkező számláikat elektronikus formában, az interneten keresztül tekinthetik meg és azok kiegyenlítésére különféle fizetési módok közül választhatnak: bankkártyás (VPOS) fizetés a dijnet.hu honlapon, illetve mobiltelefonon (iCsekk alkalmazással), továbbá a Díjnettel szerződésben álló kereskedelmi bankok esetében a számlák automatikus átadása az internetbanki moduloknak.

A Díjnet 260 ezer felhasználója 2015 végéig több mint 500 ezer szolgáltatói regisztrációt kezdeményezett, ami 25 százalékkal magasabb, mint a 2014. évi. Ehhez kapcsolódóan 2015-ben 4,6 millió számla elektronikus bemutatása történt meg, ez 28 százalékos növekedést jelent.

A Díjneten bemutatott számlák közül 2015-ben 1,8 millió darabot, 16,1 milliárd forint értékben fizettek ki az ügyfelek, a Díjnet oldalán elérhető fizetési módok valamelyikével. 2015-ben a Díjneten kezdeményezett fizetési tranzakciók 30 százaléka kártyás fizetéssel (VPOS), 9 százaléka pedig internetbanki csatornán történt.

A Díjnet elektronikus számlát kibocsátó partnereink köre folyamatosan bővül. 2015-ben már 24 partnere volt, az idei első félévben pedig csatlakozik a Díjnet rendszeréhez a Magyar Telekom.

2015 év végén elindult a Csekkoló alkalmazás, amely a Díjneten keresztül is elérhető. A Csekkoló szolgáltatással az ügyfél áttekintést és elemzést kaphat bevételeiről és kiadásairól. A Magyar Posta Hűségkártyával rendelkező ügyfelek összekapcsolhatják postai fiókjukat a Díjnetes alkalmazással, ezáltal minden befizetés egy helyen lesz látható.

Díjnet Zrt.
(A Magyar Posta Csoport tagja)

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatások