Új időpontfoglaló szolgáltatást tesztel a Magyar Posta

A Magyar Posta Zrt. 2016. szeptember 1-jétől új szolgáltatás tesztelését kezdte meg. Az új időpont-foglalási rendszer bevezetésének célja, hogy gyorsaságával és egyszerűségével az ügyfelek kényelmét szolgálja, s megkönnyítse a postai ügyintézést.

2016. szeptember 1.

A szolgáltatás a Magyar Posta mobil applikációján vagy a posta.hu felületéről elérhető, ÉnPostám személyes fiókban található meg. Pár kattintással akár egy hétre előre foglalható időpont a kiválasztott szolgáltatásra az általunk meghatározott postán. Az ügyfél egy elektronikus sorszámot kap, amely a kiválasztott időpontban a postai ügyfélhívókon jelenik meg. Késés esetén 10 perc után ügyintéző munkatársak megismétlik a hívást. Amennyiben az ügyfél nem tud megjelenni a kiválasztott időpontban, az egyszerűen lemondható.

A szolgáltatás egyelőre korlátozott számú postán érhető el, kiterjesztése a bevezető időszak eredményeinek kiértékelését követően várható az ügyfélhívóval ellátott postákon.

A bevezető időszakban az alábbi postákon próbálható ki az új szolgáltatás:

Budapest 5 1365 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 16.
Budapest 62 1376 Budapest, Teréz körút 51.
Budapest 72 1426 Budapest, Baross tér 11/C
Budapest 100 1476 Budapest, Üllői út 114-116.

Magyar Posta Zrt.

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatások