Sajtóközlemény az Erzsébet-utalványokat tartalmazó küldemények kézbesítéséről

A Magyar Posta összesen 2,6 millió darab Erzsébet-utalványt tartalmazó küldeményt kézbesített.

2017. január 9.

2016. december 24-ével bezárólag az utalványok 92,5 százalékának kézbesítését végezte el a Magyar Posta. 2016. december 30-ával bezárólag pedig a fennmaradó utalványokat is eljuttatta az ügyfelekhez. A címhelyen történő kézbesítés sikeressége 85%-os volt. A címhelyen át nem vett küldemények a letéti postákra kerültek, amelyek átvételére 10 munkanap állt rendelkezésre.

2017.01.06-ig a küldemények több mint 98,5 %-át már átvették az ügyfelek. A küldemények kevesebb, mint 0,5 %-a van még postákon, várva az ügyfelek jelentkezését. Ha az ügyfél nem jelentkezik az őrzési idő alatt a küldeményért, azt a Magyar Posta visszaküldi a feladónak, vagyis az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságnak.

Eddig nagyságrendileg a küldemények 1 százalékát küldte/küldi vissza a Posta a feladónak (Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság) valamilyen kézbesíthetetlenségi okból kifolyólag, például a címzett meghalt, elköltözött, nem vette át a küldeményt, hibás volt a címzés.

Amennyiben az ügyfél nem kapta meg az Erzsébet-utalványt tartalmazó küldeményt, akkor ezt az alábbi elérhetőségeken jelezheti:

  • 0-24 órában elérhető kormányzati ügyfélvonal: 1818
  • kormányzati ügyfélvonal külföldről: +36 (1) 550-1858
  • Nyugdíjfolyósító Igazgatóság: 06-80-204-884, +36 (1) 270-8999, e-mail: nyufig@onyf.hu
  • Magyar Posta Zrt.: +36 (1) 767-8282, e-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

A Nyugdíjfolyósító Igazgatóságtól az egyszeri juttatásra jogosult személy legkésőbb 2017. február 28-ig kérheti az Erzsébet-utalvány tartalmú postai küldemény újbóli kiküldését, a kérelemben meg kell jelölnie azt a lakcímet, amelyre a kézbesítést kéri. Az ismételt kézbesítést is a Magyar Posta Zrt. végzi.

Magyar Posta Zrt.

Kapcsolódó szolgáltatások ikon

Kapcsolódó szolgáltatások