MPL csomagautomatán is látható lesz a Posta kreatív versenyének győztes alkotása

Legújabb kezdeményezésében a Magyar Posta bárki számára lehetővé teszi, hogy saját, egyedileg tervezett kreatív alkotása díszíthesse egy új MPL csomagautomata külsejét. Az influencer-együttműködéssel és erős közösségimédia-jelenléttel támogatott kampány célja az MPL csomagautomaták népszerűsítése.

2023. június 12.

A májusban útjára indított Csinosíts csomagautomatát! elnevezésű kampány design-tervező versenyének részeként a cég létrehozott egy nevezési felületet a csinositscsomagautomatat.hu weboldalon, ahova június 13-ig bárki beküldheti saját készítésű grafikáját. Az oldalon sablonokkal is igyekeznek keretet adni a vállalkozó szellemű résztvevőknek, így például a történetmesélés szerelmesei akár képregényes stílust is választhatnak.

csomagautomata sajtokozl illusztracio

A beérkezett alkotásokat egy szakmai zsűri veszi górcső alá, és választja ki azt a legjobb 20 pályaművet, amelyek közül közönségszavazással kerül ki az első három helyezett. A legjobbnak ítélt alkotás végül életnagyságban is rákerül majd egy MPL csomagautomata felületére. A szakértőket felvonultató csapathoz Kármán Odett sorozatszínész, textilrajzoló és modelltervező is csatlakozott, aki a kampányt véleményvezér szerepben is erősíti. „Tervezőként engem elsősorban az alkotási folyamat éltet, de a legcsodálatosabb pillanat mégis az, amikor kézzelfogható, fizikai valójában láthatom a végeredményt” – mondta Odett. „Ezért is csatlakoztam a Posta kezdeményezéséhez, mert lehetőséget teremt arra, hogy a komfortzónából kilépve bárki szabadon megtervezzen valami különlegeset, amit aztán járókelők sokasága láthat nap, mint nap, egyfajta egyedülálló kiállítás formájában" – tette hozzá.

A Magyar Posta a kampányban a vizuális illusztráció élményalapúságát köti össze az MPL csomagautomaták márkaértékeivel. A kampány célja az automaták előnyeinek hangsúlyozása, beleértve az egyre nagyobb területi lefedettséget. A koncepcióban az automaták a városkép szerves részeként jelennek meg, amelyet a felhasználók ilyen módon maguk is alakíthatnak. Nem ez az első eset azonban, hogy a Posta egyfajta kreatív felületként tekint automatáira. A vállalat legutóbb 2021 decemberében, az ünnepi időszakban matricázta fel országszerte több helyen is MPL csomagautomatáit adventi kalendárium mintájára, amelyhez akkor egy karitatív célú aktivitássorozat is társult.

A Magyar Posta az ország legnagyobb postai szolgáltatási és csomaglogisztikai vállalataként biztosítja, hogy a Posta az ország minden pontján magas színvonalú és ügyfélközpontú szolgáltatást biztosítson a lakossági és üzleti ügyfelei számára egyaránt. A 2022-ben elindított hálózatfejlesztés eredményeként a Magyar Posta Zrt. ma már 450 MPL csomagautomatát működtet országszerte a nagyobb városok frekventált helyein. A bővítés tovább folytatódik, így őszre a társaság további automaták üzembe helyezését tervezi.

A Magyar Posta a Dot Creative ügynökséget bízta meg a kampány tervezésével és kivitelezésével.

Magyar Posta Zrt.